Ροδάκινα με γεύση!

Κάθομαι στον υπολογιστή και σκέφτομαι πως θέλω να γράψω για τόσα πολλά... για τόσες σκέψεις και τόσα όνειρα και επιθυμίες...

Θέλω να πουλήσω το μαγαζί μου και το σπίτι μου! 

Και θα το κάνω γιατί δε μου αρέσει καθόλου η ζωή μου. Δε μου αρέσει η καθημερινότητα που έχω. Δεν δέχομαι ότι η ζωή είναι αυτή που όλη θεωρούν φυσιολογική και όταν τους αναφέρω, ότι δε θέλω να εργάζομαι, μου λένε όλοι "'έτσι είναι η ζωή"! Δε θέλω να ζω μία ζωή που περιμένω την Παρασκευή και τις δύο εβδομάδες το καλοκαίρι. Δε θέλω να δεχτώ ότι είναι φυσιολογικό να δουλεύω μόνο για να πληρώνω λογαριασμούς. 

Θα πουλήσω λοιπόν το σπίτι μου και θα χτίσω ένα καινούριο, μικρό σπίτι, αλλά με μεγάλη κουζίνα!

Θα είναι ένα σπίτι με ξύλινη σκεπή και ξύλινο πάτωμα. Με χουχουλιάρικους καναπέδες στο σαλόνι και παχιά μοκέτα, για να ξαπλώνουμε να παίζουμε επιτραπέζια. 

Με μία μεγάλη κουζίνα, η οποία θα έχει ένα μεγάλο μακρόστενο τραπέζι, έτσι ώστε να μαζεύομαστε και να μαγειρεύουμε. Εγώ δηλαδή και όποιος έχει όρεξη! Όποιος δε θέλει θα κάθεται στον καναπέ της κουζίνας και θα σχολιάζει και θα δίνει οδηγίες για το πως πετυχαίνει το γλυκό καλύτερα! Θα φτιάχνουμε μαρμελάδες από τα δέντρα μας με τα φρούτα εποχής και τουρσί από τα λαχανικά του μικρού κηπάκου.

Και έξω από το παράθυρο της κουζίνας, σε ένα φαρδύ περβάζι, θα είναι φυτεμένα όλα τα μυρωδικά. Βασιλικός, λεμονοθύμαρο, ρίγανη και δυόσμος και μέντα και δεντρολίβανο. Θα έχω και ένα κίτρινο μεγάλο ποτιστήρι για να ανοίγω το παράθυρο να τα ποτίζω.

Στον μικρό μου κηπάκο θα φυτεύω εποχιακά λαχανικά. Το καλοκαίρι θα τρώμε μελιτζάνες και κολοκυθάκια. Και τα αγγούρια θα είναι τραγανά και θα μυρίζουν καλοκαίρι, όπως παλιά. Και το χειμώνα θα έχουμε μπρόκολο και κουνουπίδι και παραπούλια. Ντομάτες θα βάλω, σε ένα θερμοκήπιο, όλο το χρόνο!  Θα ψάξω να βρω παλιό σπόρο, από αυτόν που η ντομάτα είναι τόσο νόστιμη που την δαγκώνεις έτσι σκέτη και τρέχουν ζουμιά! 

Τα ροδάκινα θα έχουν γεύση και η φράουλες θα είναι ζουμερές. Τα πορτοκάλια θα μοσχομοιρίζουν και τα ρόδια θα είναι γλυκά. 

Με τα λεμόνια θα φτιάχνουμε Lemon curd και με τις φράουλες μαρμελάδα. Έτσι τα πρωινά μας να έχουν τέλεια γεύση!!

Α! Ξέχασα να πω ότι θα έχουμε και κοτούλες. Θα τις ταϊζουμε τις φλούδες από τα φρούτα μας και τα λαχανικά μας και θα ζουν αρμονικά με τις γάτες μου και τον σκύλο μας! 

Κάπου θα χωρέσουμε και δύο εργαστήρια!

Το ένα θα είναι τύπου γκαράζ, με όλα τα εργαλεία και πάγκο εργασίας. Το άλλο θα είναι ένα μικρό δωμάτιο, με γύρω - γύρω όλο τζαμαρία, και θα έχει μέσα πάρα πολλά ντουλάπια, συρτάρια, κουτιά, μεγάλα και μικρά για οργάνωση. Και μέσα σε όλα αυτά θα είναι υλικά για κοσμήματα και χειροτεχνίες και  πασχαλινές λαμπάδες. 

Οι Κυριακές μας θα είναι με κόσμο και φίλους και γονείς και συγγενείς και φίλους φίλων! Θα μαζεύμαστε και θα ψήνουμε και θα μαγειρεύουμε και θα φουρνίζουμε αχνιστό ψωμί, ξυνό με προζύμι.  Θα καθόμαστε όλοι γύρω από το μεγάλο τραπέζι της κουζίνας και θα τρώμε και θα μιλάμε και θα φωνάζουμε να μην φάει κάποιος, ονόματα δε λέμε, όλο το φαγητό! 

Τώρα θα μου πεις, Μυρσίνη πως θα βιοπορίζεσαι αφού θα τα έχεις πουλήσει όλα και δε θες και να δουλεύεις; Και θες και σπίτι και κήπο και κότες και θερμοκήπιο και εργαστήριο; 

Έλα μου ντε!!!! Δεν το έχω λύσει αυτό ακόμα το θέμα :) 





Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Αυτά τα πρωινά!

Ο Άρης που άλλαξε τη ζωή μου!